Učenici 3. b razreda sudjelovali su u posljednjim aktivnostima vezanim uz eTwinning projekt o mentalnom zdravlju kojega su provodile stručna suradnica pedagoginja Tjaša Juraković i razrednica Dora Grejza.
Posljednja radionica obuhvatila je teme iz područja brige o sebi i svom mentalnom zdravlju te kako je ono povezano s utjecajem na svijet oko sebe.
U prvoj aktivnosti pojedini učenici su dobili bombone, a pojedini nisu. Tada smo razgovarali o tome kako su se osjećali oni koji nisu dobili bombone te jesu li učenici koji su dobili suosjećali s njima. Zapitali smo se zašto nam je važno biti suosjećajan. Na sveukupno oduševljenje, bomboni su došli i do učenika koji ih na početku nisu dobili.
Razgovarali smo i promišljali o pojedinim stresnim događajima koji nas brinu te koje su dobre, a koje loše reakcije na njih. Zaključili smo da je važno raditi na sebi i na dobrim reakcijama.
Kratki video prikaz o ljudskoj ljubaznosti podsjetio nas je na to koliko je važno pomagati drugima te da se dobro uvijek dobrim vraća.
Na kraju smo se podijelili u skupine i zamislili da smo se ukrcali na vlak za bolji svijet te napisali važne poruke o tome kako možemo ovaj svijet učiniti ljepšim mjestom.
Učenici su ovim projektom naučili mnogo o njihovom mentalnom zdravlju te koliko je bitno brinuti se o njemu. Posebno nam je to bilo važno u ovoj školskoj godini koju je obilježila svjetska pandemija i potresi te svoj neizvjesnosti i nepovoljnim utjecajima kojima su učenici bili izloženi. Nakon ovog projekta naši će učenici ponijeti sa sobom znanje o tome kako se nositi s brojnim nedaćama koje su pred njima. Ta spoznaja nas posebno veseli i čini ponosnima.
Stručna suradnica – pedagoginja Tjaša Juraković i razrednica Dora Grejza