Svaku prvu srijedu u veljači diljem svijeta obilježava se Svjetski dan čitanja naglas. Obilježavanje ovog dana promiče važnost čitanja naglas i podiže svijest o prednostima čitanja u javnosti. Čitanje naglas može poboljšati vještine čitanja, razumijevanje teksta, koncentraciju te potaknuti ljubav prema knjigama i čitanju. Kako bi poboljšali svoje vještine čitanja naglas i javnog nastupa, samopouzdanje i strpljivost pri međusobnom slušanju, učenici prvih razreda te učenici 3.a obilježili su ovaj dan različitim aktivnostima.
1.a razred ugostio je dvije mame te baku i djeda. Gosti su učenicima naglas pročitali priču Juha od bundeve, britanske spisateljice Helene Cooper. Nakon čitanja, baka je učenike počastila finim kolačićima. Nakon odlaska gostiju, nastavili smo s aktivnostima. Svaki učenik je pročitao naglas jednu stranicu priče. Zatim su učenici s učiteljicom razgovarali o likovima, njihovim osjećajima i postupcima, događajima i pouci priče. Nakon toga, učenici su u skupinama osmislili vlastite recepte za juhu prijateljstva. S obzirom da u sklopu projekta Želim se dobro osjećati puno razgovaramo o osjećajima, učenici su u završnoj aktivnosti svojim bundevama nacrtali oči i osmijeh, ovisno o tome kako su se osjećali tijekom svih provedenih aktivnosti.
U 1.b i 1.c razredu je gostovala stručna suradnica knjižničarka, koja je učenicima naglas pročitala priču Oprostite, jeste li vi vještica?. Nakon razgovora o priči, učenici su nacrtali kako oni zamišljaju svoje vještice.
U 3.a razredu Svjetski dan čitanja naglas obilježen je radionicom zajedno s roditeljima i bakama. Odrasli su djeci pročitali knjigu Želimira Hercigonje Tuga, radost i divlja svinja. Nakon čitanja svaka je skupina prionula na svoj zadatak. Učenici, roditelji i bake međusobno su surađivali te su na kreativan način prikazali segmente književnog djela.