Učenici 1. a i učiteljica Iva obilježili su Svjetski dan izumitelja u sklopu projekta Želim se dobro sjećati. Odigrali su kviz u kojem su se upoznali s nekoliko hrvatskih izumitelja i njihovim izumima. Uslijedio je razgovor o profesoru Baltazaru, izumitelju u poznatom hrvatskom animiranom filmu. Učenici su pogledali epizodu Izumitelj cipela te razgovarali o tome kako se osjećaju kada su u nečemu neuspješni, a kako kada su u nečemu uspješni. Učenici su došli do zaključka da pri neuspjehu ne smijemo odustati te da moramo biti uporni kao profesor Baltazar kako bismo u nečemu uspjeli. Također, zaključili su da uspjeh ne dolazi lako, da je potrebno puno truda, vježbe, učenja, pogrešaka i ponovnih pokušaja kako bismo u nečemu bili uspješni. Na satu Likovne kulture učenici su uspješno osmislili i naslikali svoje izume.
Za vrijeme produženog boravka učenici su s učiteljicom Anjom pročitali knjigu o Nikoli Tesli.
U produženom boravku 1. c je Svjetski dan izumitelja obilježio kratkom prezentacijom o hrvatskim izumiteljima kao što su: Eduard Slavoljub Penkala, Franjo Hanaman, Faust Vrančić, Ivan Vučetić, Josip Belušić, Tomislav Uzelac, Ivan Mrvoš i Mate Rimac. O svakom od navedenih saznali su što su sve izumili te kako radi njihov najpoznatiji izum. Naučili su kako su i najveći izumitelji jednom bili samo djeca s velikim snovima, ali su svojim trudom i radom iste i ostvarili. S obzirom da učenici jako vole čitati, zajedno s učiteljicom Larom pročitali su slikovnicu o Nikoli Tesli te su se i sami okušali u osmišljavanju vlastitih izuma koje su i naslikali. Našlo se tu ponešto za svakoga te bi svaki od njih mnogima i poslužio. S učiteljicom Tinom učenici su upoznali profesora Baltazara, koji je isto tako bio izumitelj, te su nacrtali njegove strojeve.
“Svako je dijete umjetnik. Problem je ostati umjetnikom kad se odraste.”
Pablo Picasso
Učenici 3. a i učiteljica Mirna su u produženom boravku čitali slikovnicu o životu Nikole Tesle. Prije čitanja slikovnice, učenici su zaigrali igru tišine te složili skrivena slova kako bi dobili ime i prezime tog slavnog hrvatskog izumitelja. Učenici su s kartica čitali zanimljivosti o njegovom životu i razgovarali o svim njegovim izumima. Na kraju su pogledali kratak animirani film Teslinom životu te virtualno prošetali kroz memorijalni centar.
Učenici 4. a i 4. b su u sklopu produženog boravka s učiteljicom Sandrom obilježili Dan izumitelja tako što su istraživali različite hrvatske izumitelje. Saznali su nešto o životu svakog izumitelja te što je izumio. Potom su učenici sami ili u paru trebali dovršiti portret izumitelja. Idući dan, učenici su predstavili svog izumitelja prezentirajući istraženo.