Život u moderno doba donosi nam neizmjerno puno prednosti, zanimljivosti i uvida u nova znanja, no donosi nam i velike izazove s kojima se kao roditelji trebamo svakodnevno suočavati, a sve u cilju dobrobiti naših učenika i Vaše djece.
Utjecaj reklama na odrasle, ali i na naše najmlađe je trenutno veći nego ikada prije. U donašanje vrijeme reklame se svugdje oko nas, u prometu, u trgovini, u kinu, na cesti… Drugim riječima utječu na nas, a da nismo toga ni svjesni. Prije samo dvadeset godina nismo si ni mogli zamisliti da ćemo kupovati vodu!
Zanimljiva je činjenica kako je sve više reklama namijenjeno mladima. Djeca su ta koja još nemaju razvijeni kritički odmak u odnosu na reklame koje ih vizualni i auditivno „privlače“. Pogotovo reklame koje su usko vezane uz prodaju nezdrave hrane, slatkiša, odjeće i kozmetike.
Važno je da zajedno u partnerstvu s roditeljima kod učenika razvijamo kritičko mišljenje, čvrsti stav te da imaju uvid u realitet. Jedino na taj način ćemo zajedničkim snagama odgajati i obrazovati generacije kojima se neće moći manipulirati, a reklame na njih neće imati agresivan utjecaj.
Učenici osmih razreda su u emisiji Potrošački kod izrazili svoje mišljenje i stav upravo na temu Utjecaj reklama na mlade (30. listopad 2021.).
Bravo!
Ponosna pedagoginja
Tjaša Juraković Antolić, mag.paed.
POVEZNICA ZA VIDEO: