Svjetski dan čitanja naglas i Valentinovo

19. veljače 2025.

U 1.c razredu Svjetski dan čitanja naglas obilježen je na najljepši mogući način – uz pomoć divnih mama učenika i učenica iz razreda. Mame su s puno topline čitale slikovnice učenicima i uvele ih u svijet predivnih priča. Uz keksiće i topli čaj svi su uživali u svakoj priči. Učenici i učiteljice 1.c razreda jako su zahvalni svim mamama koje su sudjelovale i uljepšale im ovaj dan!

Učenici 2.a i 2.c razreda obilježili su Svjetski dan čitanja naglas sa svojim učiteljicama Anjom, Ivom i Larom te knjižničarkom Matejom. U sklopu međunarodnog projekta Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja, učiteljice i knjižničarka organizirale su online sastanak s učenicima 2.c razreda i njihovom učiteljicom Bernardom iz Osnovne škole Janka Padežnika u Sloveniji.

Učenici su čitali slikovnicu slovenske spisateljice Ide Mlakar Črnič U blizini živi djevojčica. Dio priče učenici naše škole čitali su na hrvatskom jeziku, a zatim su slušali kako priču na slovenskom jeziku čitaju prijatelji iz Maribora. Iako učenicima nije bilo lako razumjeti slovenski jezik, uživali su u susretu i kratkom druženju.

Učenici 2.b koji pohađaju program produženog boravka i učiteljica Natalija čitali su naglas pjesme te su ih snimili u obliku audiozapisa.

Povodom Valentinova i Svjetskog dana čitanja naglas, učenici 6.b razreda sudjelovali su u kreativnom mjesečnom projektu izrade slikovnica pod nazivom Gospođica Ljubav. Stvaralačkim pisanjem i ilustriranjem učenici su osmislili vlastite priče o ljubavi, prijateljstvu i dobroti, pokazujući maštovitost i jezične vještine.
Vrhunac projekta bio je posjet 2.a razredu gdje su šestaši s ponosom predstavili svoje slikovnice mlađim učenicima. S ljubavlju i veseljem čitali su naglas, potičući najmlađe na razgovor o pročitanim pričama i važnosti ljubavi u svakodnevnom životu.
Nakon čitanja, učenici 2.a razreda imali su priliku vrednovati slikovnice svojih starijih prijatelja. Okušala se mlada publika i u učiteljskom poslu, ocjenjivali su priču, ilustracije, urednost, čitanje i način predstavljanja. Svaka slikovnica dobila je pohvale, a mlađi učenici posebno su istaknuli zanimljive priče i lijepe crteže. Oduševljeni susretom, iskreno su izrazili koliko su uživali u zajedničkom čitanju i učenju.
Susret je bio ispunjen smijehom, znatiželjom i toplim riječima. Ovaj projekt, nastao pod vodstvom učitelja hrvatskog jezika Marka Prpića, pokazao je kako čitanje i stvaralaštvo mogu povezati učenike različitih uzrasta te ih potaknuti na izražavanje pričom i ilustracijom.

Pročitajte još

Skip to content