Svjetski dan čitanja naglas i Valentinovo

19. veljače 2025.

U 1.c razredu Svjetski dan čitanja naglas obilježen je na najljepši mogući način – uz pomoć divnih mama učenika i učenica iz razreda. Mame su s puno topline čitale slikovnice učenicima i uvele ih u svijet predivnih priča. Uz keksiće i topli čaj svi su uživali u svakoj priči. Učenici i učiteljice 1.c razreda jako su zahvalni svim mamama koje su sudjelovale i uljepšale im ovaj dan!

Učenici 2.a i 2.c razreda obilježili su Svjetski dan čitanja naglas sa svojim učiteljicama Anjom, Ivom i Larom te knjižničarkom Matejom. U sklopu međunarodnog projekta Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja, učiteljice i knjižničarka organizirale su online sastanak s učenicima 2.c razreda i njihovom učiteljicom Bernardom iz Osnovne škole Janka Padežnika u Sloveniji.

Učenici su čitali slikovnicu slovenske spisateljice Ide Mlakar Črnič U blizini živi djevojčica. Dio priče učenici naše škole čitali su na hrvatskom jeziku, a zatim su slušali kako priču na slovenskom jeziku čitaju prijatelji iz Maribora. Iako učenicima nije bilo lako razumjeti slovenski jezik, uživali su u susretu i kratkom druženju.

Učenici 2.b koji pohađaju program produženog boravka i učiteljica Natalija čitali su naglas pjesme te su ih snimili u obliku audiozapisa.

Povodom Valentinova i Svjetskog dana čitanja naglas, učenici 6.b razreda sudjelovali su u kreativnom mjesečnom projektu izrade slikovnica pod nazivom Gospođica Ljubav. Stvaralačkim pisanjem i ilustriranjem učenici su osmislili vlastite priče o ljubavi, prijateljstvu i dobroti, pokazujući maštovitost i jezične vještine.
Vrhunac projekta bio je posjet 2.a razredu gdje su šestaši s ponosom predstavili svoje slikovnice mlađim učenicima. S ljubavlju i veseljem čitali su naglas, potičući najmlađe na razgovor o pročitanim pričama i važnosti ljubavi u svakodnevnom životu.
Nakon čitanja, učenici 2.a razreda imali su priliku vrednovati slikovnice svojih starijih prijatelja. Okušala se mlada publika i u učiteljskom poslu, ocjenjivali su priču, ilustracije, urednost, čitanje i način predstavljanja. Svaka slikovnica dobila je pohvale, a mlađi učenici posebno su istaknuli zanimljive priče i lijepe crteže. Oduševljeni susretom, iskreno su izrazili koliko su uživali u zajedničkom čitanju i učenju.
Susret je bio ispunjen smijehom, znatiželjom i toplim riječima. Ovaj projekt, nastao pod vodstvom učitelja hrvatskog jezika Marka Prpića, pokazao je kako čitanje i stvaralaštvo mogu povezati učenike različitih uzrasta te ih potaknuti na izražavanje pričom i ilustracijom.

Pročitajte još

Svi sveti i Dušni dan

Svi sveti i Dušni dan

Pred nama je svetkovina Svi sveti kada se prisjećamo svih svetaca, poznatih i nepoznatih te Dušni dan kada molimo za naše pokojne. Kroz ovaj tjedan učenici naše škole raznim su se aktivnostima na...

Pročitajte više
Obilježavanje Europskog dana jezika

Obilježavanje Europskog dana jezika

Europski dan jezika obilježava se svake godine 26. rujna s ciljem poticanja učenja stranih jezika i promicanja bogate jezične raznolikosti Europe. Riječ je o inicijativi Vijeća Europe kojom se želi...

Pročitajte više
Skip to content